A

Tuesday, February 14, 2012

Yeyy! Aku dah kahwin!


Assalamualaikum
Korang... hari ni 14hb Februari 2012. ada ke yg sambut Valentine Day? No no no.... jgn sambut tau, ianya harammmmmm.
aku dilanda kemalasan tuk update blog ni. so hari ni aku akan sambung balik entry aku yg ni.. ada cerita disebalik cerita. ngeeh

tapi sebelum tu, walaupun skng ni da masuk bulan februari, aku tetap nak ucapkan selamat tahun baru 2012 kat korang semua. (eh, rasa cam da terlambat je nak ucap selamat, kan?) biasa lah, aku memang mcm ni….  -_^

jom jom jom ..

17.12.2011 - my nikah day! Alhamdulillah dengan sekali lafaz (selepas 3-4 kali berlatih dgn tok kadi) aku selamat dinikahkan kepada seorang suami yang bernama Muhamad Bin Isa. Semoga majlis yang dibina ini dirahmati dan berkekalan selamanya. Amin~

Pengantin yang telah menjadi suami


17.12.2011 – it is also my reborn day! sengaja aku pilih tarikh ni supaya senang ingat hari ulang tahun perkahwinan aku dan suami nnt, boleh celebrate sekali ngan birthday. meriah..meriah, mesti meriah punyee. tarikh ni jugak la aku dan bff celebrate sesama tuk birthday yg jatuh pada bulan 10 (suria & shereen), bulan 11 (liz), bulan 12 (aku ler)..ops lupe plak, sekali ngan birthday siti yg da lama lepas (bulan 4) hehee. i love u girls.

4 gadis birthday girls

haa.. amek ko, khas tuk kami²
*cake dari JW Marriott Hotel, sedapp!

31.12.2011 - Reseption Day. Jeng jeng jeng.... hari yang ditunggu telah tiba. see, memang aku sengaja pilih tarikh ni, sebb nye.... haritu jatuh pada hari sabtu, aku bajet sume tetamu mesti boleh dtgkan hadirkan diri sbb besok kan hari ahad, hari becuti... senin pun cuti kan, cuti tahun baru. pemilihan tarikh kenduri adalah penting ye kawan². *nasihat buat bakal² pengantin. ngeeehh

ketibaan pengantin dengan pengapit

bestnye dapt presenttt byk²!!

Akhir sekali .......... ucapan Terima Kasih buat :
- semua keluarga tercinta
- penaja
- yang terlibat secara langsung atau tidak 
- tetamu yang sudi hadir
- yang x dpt dtg tp bg hadiah. hihii
- yang mendoakan
.....mohon maaf andai layanan terkurang. sayang korangggg. muuahhh!

Anda di-HARGAI =)

Okay, tu saje yang aku nak kongsi kan. tataaaa... ♥

*nota kaki : aku dah jadi isteri org rupanya. hihii


6 comments:

aisyah said...

tahniah cikgu meen...
semoga berkekalan n berbahagia hingga akhr hayat...
amin ^-^

Elise said...

thumbs up girl :)

Suraya said...

tahniah meen :). suka tengok anda gembira! huhuhu

Mrs. Mizan said...

amboiii... seronok dia dah kawen...
tahniah meen.. jd isteri yg baik dan solehah, dgr ckp suami.. syurga isteri bwh telapak kaki suami.. ;)
akak doakn moga meen dah suami bahagia hgga ke syurga...

Unknown said...

ecah : thanks dear. insyallah. :)
ucu elise : hehehe. thank Q cu. =)
suraya : terima kasih! suke juga sbb awak dah nak kawin!
kak jaja : seronokkk, tp byk nak kene galas tgjawb. insyallah kak, thanks sb ingatkan sye. ;)

Cik Mierae said...

untunglahh...hahahhaa