A

Monday, March 7, 2011

PIJAT YANG BEDEBAH !!

aaRRGGGhhhh!!! aku tension betul  ngan pijat-pijat yg telah membiak kat dlm umah aku tu. 
masok mana² bilik mesti ada pijat even kat ruang tamu. Kat bilik air je yg xde pijat.. hihihi
habis kaki tangan aku gatal².. merah².. berparut² (sbb bile da gatal aku garu) .. 
ini bukan gamba aku.. pic dr Dr. Google
mcm ni la rupenya bile aku garu gatal² kat kaki tangan aku ni

rasanya dekat setahun da kot family aku kene serang ngan makhluk pijat ni..
masa mula² kene x tau pasal apa kaki tgn ni gatal, aku pegi jmpe doc takut la ada bakteria ke.. ruam ke..
 sampai aku kene inject kat bontut.  
3 kali pas g jmpe doc baru la tau apa punca kaki tgn sume ahli dlm umah aku tu gatal²..tergaru sana sini..
mcm² da aku buat.. tumbuk serai, tabur ngan serai, spray guna bygon, serbuk bunuh serangga yg jual kat pasar mlm tu.. jemur tilam..
tak mati² gak pijat ni..
aku tension laaaaaaaa bedebah!!

Korang tau x mcm mana nak bunuh makluh bedebah ni..? makhluk ni isap darah.. busuk giler lak tu.. 
sapa yg x tau rupe pijat tu mcm ni le rupe makhluk bedebah tu.. 
Makhluk bedebah ! a.k.a PEPIJAT

Nyah lah kau dari rumah aku bedebah .. !

ayah aku cakap kalo bunuh guna ubat racun pest control pon leh gak.. kat hardware ada jual .. 

No comments: