A

Wednesday, March 9, 2011

yayayyy !!

Assalamualaikum semua 

Setelah beberapa minggu selepas aku change url blog aku ni.. aku sedeh, gelabah dan penat setting itu ini semata² nak gadgets Follower aku muncul semula. Asyik kuar mcm ni je.. 
Tanya member aku dia pun xtau nape jadi mcm ni dan xtau mcm ne nak pulihkan balik gadgets follower ni. Wuuuwuuuuuu ... sedih tauuuu .. 
Puas aku search google mcm ne nak slovekan problem nih.
Dan hari ini... aku dah jumpa DAN dah tau kenapa jadi mcm kat atas tu.
Aku jumpa nieh dan ini. Follow je step tu.. dan ini lah hasinya .
Tadaaaa.... !!!
Ni ler hasilnya ... suke nyeee happynyeeee 

Hikhik .. follower aku x ramai pun. baru nak jinak² la katakan..
Koranggg.. jadi la follower aku ye.. (plis..plisss..) hehe..hehe.

2 comments:

noa said...

ok ok folo
(bak 20 sen :p)

ENTRY HOT : Senyum ^_^

Unknown said...

thankss babe..!!
tadahal... nak 20sen ... :p