A

Wednesday, March 2, 2011

Nama bunga ku MELATI

smlm aku ngan kwn² aku terfb tentang nama bunga.. ngada lak dia nak tukar memasing pakai nama bunga.. so sempena dgn nama aku sendiri iaitu Jasmeen.. aku nak guna nama dlm bahasa melayu lak. Bunga Jasmine dlm bahasa melayu adalah Melur. tp search punya search ada lagi 1 nama glamer bunga Jasmine ni.. iaitu Melati.. haha. aku xnak guna nama Melur! aku nak guna nama Melati.. haa.. terasa lah klasik ckit ngan nama tu..
hahaha~ aku suke nama Melati. !

4 comments:

Ema Mokzima said...

macam nama perempuan je..hahahahha.... ke memang perempuan... tak nk guna nama melur sebab sama dgn cite tiramitsu ke..hehehhe..gurau je ya.. thanks follow me

Unknown said...

huhhuhu.. nama i pompan sbb i memang seorg gadis pun.. :)
melur da ada org yg guna nama tu, so tats y i pilih melati ... hehe :)

Mrs. Mizan said...

melati.. o melati....
hahahaa klasik nye meen..

Unknown said...

hahaha.
x klasik ke kak..? ^_*