A

Tuesday, June 5, 2012

Me now as Mommy Wannabe

Assalamualaikum..

Setelah sebulan lebih aku bernikah, akhirnya aku dan suami mendapat berita baik - aku disahkan mengandung. mcm x percaya la pulak sbb mcm cepat je.. apa pun aku bersyukur pada Illahi yang memberi rezeki ini. . It's a good news for my whole family! Syukur Alhamdulillah~

Harini kandungan aku berusia 18minggu, means da 4bln lebih. Perut aku pun da mula kelihatan mcm dlm gamba ni. alamak, mcm x percaya ajeee. perut da membesar - kene cari blouse or dress mcm ni, lalalaa~


This season ramai member yg seangkatan dgn ku tgh pregnent..adalah aku geng nak sembang² pasal pregnancy ni. xde la terkial² sorang² kan. semoga kami-kami semua berada dalam keadaan yang sihat hendaknya, amin~

3 comments:

Suraya said...

MEEN!!! tahniah darling...wawa doakan moga meen dapat menjadi ibu yang solehah n sentiasa sihat :)

M. J A S M E E N said...

thanks wawa. urm rasa nya wawa pun tgh pregnent jugak kan? err betul ke x ni..? hehehee :D

Suraya said...

xdalah...belum lagi :). jauh2 duduk nie..ada susah sikit. belum rezekinya..:)