A

Friday, April 29, 2011

hari ni ex bf idaman aku kahwin !!

hari ni rasa mcm excited n happy la tersangat sbb ex bf idaman aku dah bergelar husband tp his wife! 
haaaaa jgn terkejut kenapa aku happy sesangt...hihihi. 

nak tengok x siapa ex bf idaman aku tu? nak tengok x siapa yg jadi the bride yang bertuah sesangat tuh ? 
korang jangan terkezut sgt tau bile tgok gambar ni.

haaaaaaaaa .. ni lah dia ex bf idaman aku tu. hihihiii !!
errr. hi will! do u still remember me .. ? haram dia nak ingt aku. erk! memang ler x kenal aku, aku je yg kenal dia. haha.
the bride sangat bertuah. aku pun suke sgt kalo dia jadi princes kate.

kenapa dia?
cube tgok siapa lagi hensome? off course abg lagi kacak dari adik kan?
that;s y ler aku pilih william sebagi ex bf idaman aku. 
tp, kalo harry lagi hansome, sure aku pilih harry. but Harry, im sorry. ngehhhh.

Akhirnya, the sweet couple dah pun menjadi the bride and the groom hari ni. 29.4.2011. Tahniah!~~

uoll are so sweeetttt .. :)


2 comments:

Mrs. Mizan said...

actually harry pun encem gak.. tp dia punya rambut tu yg spoil.. cuba meen tutup kat bhgn rambut dia..
hah.. encem kan dia..

hahahhaaa

Unknown said...

erk. hensem gak eh? xnak!! nak william jugakkk... hehehehe